The best Side of کابینت خانه

Wiki Article

این طرح از کابینت کلاسیک دارای نقش و نگارها و زرق و برق بسیار زیبایی است. نکته‌ی قابل توجه‌ی دیگر، وجود قفسه در این طرح است.

در ساخت انواع سبک های کلاسیک، مثل کابینت تمام چوب نیز از تاج و پاخور و همچنین زیر چراغی استفاده می شود. این ویژگی، سبک قدیمی کابینت را حفظ می کند.

اولین نکته ای در هنگام خرید کابینت مدل ممبران باید توجه داشته باشید، نوع طراحی آن است.

در درجه اول ریسک خرید را کاهش می دهد. اعتبار ما، کیفیت محصول را تضمین می کند.

چوب طبیعی به دلیل بافت طبیعی و زنده‌ی آن، نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد و نباید در مجاورت آب و رطوبت قرار گیرد.

در این طرح از کابینت آشپزخانه می‌توانید سرستون‌ها و پاخورهایی را ببینید که بسیار کار برده‌اند و حال و هوای کلاسیک مجللی را به فضای آشپزخانه می‌دهند.

کابینت‌های فرامید دارای مغز ام دی اف و روکش‌های کره‌ای هستند که علاوه بر زیبایی، بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشند. این مدل از کابینت آشپزخانه نیز قابلیت طراحی دو رنگ دارد. کابینت‌های ملامینه دارای سبک‌ترین روکش هستند. این کابینت‌ها، مغز نئوپان و روکش ملامینه است. روکش ملامینه ضد آب و ضد خش است اما نئوپان نسبت به رطوبت حساس می‌باشد. استفاده از کابینت‌های دو رنگ یک روش عالی و کم‌هزینه برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شود.

حتی می توانید کابینت ممبران کرم و ترکیب آن با رنگ های مختلف بژ، رنگ نباتی، عسلی و نسکافه ای و غیره را سفارش دهید.

همواره شرایط منزل و نوع استفاده از کابینت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر خانواده‌ی پر جمعیتی هستید و یا فرزند کوچکی دارید، کابینت‌ هایگلاس بدون دستگیره گزینه‌ی مناسبی نمی‌تواند برایتان باشد، زیرا خط و خش و جای انگشت را با وضوح منعکس می‌کند.

از اجزای زینتی کابینت های ممبران، به تاج، پاخور و زیر چراغ می توان اشاره کرد. به قید های بالای کابینت دیواری (هوایی) تاج، به قیدهای پایین آن زیر چراغی گفته می شود.

– در صورت آسیب هایی همچون خط، خراشیدگی و ضربه قابلیت تعمیر و ترمیم دارد.

بدیهی است هر چه مدل کابینت پیچیده‌تر باشد و از متریالی گرانقیمت‌تر ساخته شده باشد، قیمت تمام شده‌ی کابینت بیشتر خواهد بود.

اما نکته‌ی مهم این است که ما هر ساله یا در بازه‌های زمانی کوتاه، قصد نداریم کابینت‌هایمان را تعویض کنیم. بنابراین در بلند مدت، انتخاب کابینت‌هایی که متریال بادوام‌تری دارند، به نفع ما خواهد بود.

یکی کابینت آشپزخانه ا از مسائلی که در هنگام سفارش کابینت با آن مواجه می شویم، اصطلاحاتی است که برای قسمت های مختلف به کار می رود.

Report this wiki page